fredag 27 juli 2018

Nyföddfotografering Malmö

Boka din nyföddfotografering i god tid under graviditeten!! Detta är superviktigt då jag oftast har mellan 3-6 veckors väntetid och en nyföddfotografering ska ske inom babyns första 14 dagar. Du måste alltså boka under graviditeten för att säkra en plats. Sen hör du av dig när babyn fötts och får du en tid av mig inom babyns första 14 dagar.


Nyföddfotografering kostar 1500 kr. Då ingår även syskon. Dessa bilder är så fina och rekommenderas verkligen! Det ingår inga bilder utan man beställer själv vad man önskar under bildvisningen någon vecka efter. Du kan se mina produkter och priser på www.annaarvidsson.se

Jag har verkligen jobbat hårt med att hitta de finaste och bästa produkterna på marknaden. Jag erbjuder vackra album, fina handgjorda trätavlor och såklart de fina laminerade bilderna som ramas in.

Här i studion finns allt du behöver! Skötbord finns här. Här finns också massvis med söt rekvisita både för pojkar och flickor. Söta mössor och hårband, söta små kläder och flera fina filtar mm.

Jag är utbildad av två av världens främsta nyföddfotografer och har vunnit fler fina priser för mina bilder.



















Nyföddfotografering Malmö

Nyfödddfoto Malmö

Nyföddfotograf Malmö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar