fredag 27 juli 2018

Alva, 9 månader

Underbara Alva har jag fått fotografera som nyfödd. Det har jag även gjort med hennes storasyster Saga. Nu har Alva blivit 9 månader och det var dags för nya bilder. De växer ju så det knakar och det finns flera fina åldrar att föreviga. Jag rekommenderar nyfödd inom 14 dagar, sen vid ca 8-9 månader och sen vid ca 2,5 år. Sen kan man vänta tills 7 år och få riktigt vackra Fine Art porträtt på sina barn.

 Att investera i bilder på sina barn kostar såklart pengar men det är så mycket man lägger pengar på idag som verkligen är onödigt (take away kaffe, skräpmat, kläder som aldrig används osv). Detta är något man har glädje av hela livet, även barnen och barnbarnen kommer ha glädje av bilderna. Värdet bara växer och växer. Så jämför man med att köpa en Iphone som håller i 2 år eller lägga pengar på fina fotografier så förstår man värdet. Finns för mig inget mer värdefullt, jag har flera barn själv och vet hur snabbt barndomen försvinner. Att då ha dessa bilder att titta på är guld värt!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar