onsdag 8 maj 2024

Nyföddfotografering Malmö

Nyföddfotografering Malmö


Tänk att ha förevigat sin lilla skatt under dess allra första dagar i livet!
Under mina 14 år har jag fått en kompetens och erfarenhet som jag hoppas att du kan känna dig trygg med när du lämnar över din baby till mig. Säkerheten kommer alltid gå först. Jag känner hela tiden av så din baby är bekväm och trygg. Jag har blivit proffs på att få de små att somna, så många frågar om de kan ringa mig mitt i natten om de har en tuff natt...ha ha.
Hur går en nyföddfotografering till?
Först kommer ni hit på fotografering och betalar en avgift för den. Inga digitala bilder eller produkter ingår i fotoavgiften. Finns syskon ingår att ta på dem ihop. Även en bildvisning ingår, här visar jag era bilder och ni väljer själva vad ni önskar beställa.
Gå in på www.annaarvidsson.se
under Galleri & Info-Nyfödd så ser du svaren på de vanligaste frågorna där.
Missa inte dessa underbara bilder. Du kommer uppskatta de här minnena hela livet! Dessutom kommer ditt barnen känna sig så uppskattad att ni tog dessa bilder.











 


Nyföddfotografering Malmö Skåne Lund Fotograf Anna Arvidsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar