tisdag 25 augusti 2015

NYFÖDDFOTOGRAFERING MALMÖ

Nyföddfotograf Malmö

NYFÖDDFOTOGRAFERING MALMÖ. Studio i centrala Malmö.
Detta är en alldeles underbar fotografering som sker när babyn är mellan 4-14 dagar.  Du måste boka redan under graviditeten för att jag ska ha möjlighet att ta emot dig. (jag är ju ofta fullbokad 3-4 veckor fram). Vid bokning betalar du fotograferingsavgiften. Sedan hör du av dig när du fött så bokar vi en tid då. Fotograferingen tar ca 3 timmar och för det mesta hinner vi med både bilder på filt samt i korg.
Syskonbilder ingår och är så underbara att ha! Du kommer sedan tillbaka på bildvisning någon vecka senare och beställer då vad du vill ha. Se priser på förstoringar och album samt tavlor på hemsidan under Priser porträtt. Detta är en fotografering jag verkligen brinner för och jag är så glad att så många har förtroendet för mig att låta er fotografera era små skatter. Det är också så roligt att det finns ett så stort intresse för denna fotografering! Det är en speciell tid i livet som är så värdefull att ha förevigat.
Här i studion finns massor av olika korgar, sängar och filtar. Här finns också kläder och mössor.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar