söndag 16 september 2012

Bröllopsfotografering i Bodarp

Härliga Stina och Björn gifte sig igår i en vacker kyrka i Bodarp, lite utanför Vellinge. Jag har träffat Stina förra hösten när jag fotograferade henne med sin bror. De skulle ge lite bilder till föräldrarna. Så jag blev jätteglad när hon ringde och ville att jag skulle fotografera henne på sin stora dag. Med massor av energi och glädje framför kameran var det väldigt roligt att fotografera det fina paret. Vi passade på att ta lite roliga bilder också, men de sparar jag till brudparet förutom en bild där de hoppar som är lite kul. Här kommer en liten sneakpeek så brudparet kan stilla sin nyfikenhet lite.

Stort grattis till brudparet och tack för att jag fick äran att ta era bröllopsbilder. All lycka önskar jag er!




























Bröllopsfotograf Skåne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar