torsdag 27 oktober 2011

Barnmässa i helgen!

I helgen är det dags för Varning för barns årliga baby och barnmässa i Malmö. Du som är kund hos Sparbanken Öresund får 30 % rabatt på entréavgiften under söndagen. Visa upp ditt bankkort i kassan.

Jag kommer ha flera förmånliga erbjudanden. Du kan köpa ett presentkort hos mig på mässan och få 20% rabatt på det. Köp ett presentkort med 1000 kr och betala bara 800 kr. (presentkortet går ej att utnyttja på bröllopsfotograferingar och julfotografering)

Jag kommer även fotografera barn på plats för 99 kr inkl. 1 st. 13x18 förstoring!

Jag lottar även ut 6 gratis julfotograferingar värde 595 kr! Du behöver bara komma till min monter och skriva namn och adress på en lapp så är du med i tävlingen.

Mässan riktar sig till gravida och barnfamiljer.

Varmt välkomna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar